آلبا: مسی برای بهترین بودن، به توپ طلا نیاز ندارد

 مدافع اسپانیایی بارسا اعلام کرده که هم تیمی آرژانتینی اش بهترین بازیکن دنیاست و مطمئن است که و از حضور دربارسا راضی وخوشحال است

جوردی آلبا مدافع بارسلونا در صحبت هایی یادآوری کرده که لیونل مسی همچنان بهترین بازیکن دنیاست؛ حتی اگر توپ طلای سال 2013 را مال خود نکند.

مسی در 4 سال اخیر توپ طلای فیفا را مال خود کرده و حالا نامش را در لیست سه نامزد نهایی دریافت توپ طلای امسال می بیند و دراین مسیر با رونالدو و ریبری رقابت می کند.

آلبا معتقد است که هم تیمی اش باید بهترین بازیکن امسال لقب گرفته و توپ طلای پنجمش را نیز به خانه ببرد.

آلبای 24 ساله در صحبت هایی به خبرنگاران گفت:« نمی دانم که توپ طلا به چه کسی می رسد ولی برایم اهمیتی هم ندارد. لیونل همچنان بهترین بازیکن دنیاست.»

درروزهای اخیر گزارش هایی مبنی بر نارضایتی مسی از حضور درنوکمپ به خاطر اختلاف نظر با خاویر فائوس یکی از مدیران این باشگاه به گوش می رسید ولی آلبا احتمال جدایی مسی از بارسا را رد کرده و گفته:« مسی آرام است و ازحضور در بارسلونا راضی است. امیدواریم که او خیلی زود از بند مصدومیتش رها شود.»

مسی که در ماه نوامبر از ناحیه عضله همسترینگ ران پای چپش مصدوم شد این روزها در آرژانتین برای بازگشت هرچه سریعتر به میادین تلاش می کند. آلبا در ادامه صحبت هایش درمورد تلاشهای آبی اناری ها برای فتح جامهای قهرمانی دراین فصل گفت:« شاید ما در اوج فوتبالمان نباشیم ولی هنوز هم صدرنشین لالیگا هستیم، به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتیم ودرجام حذفی هم به مرحله بعد صعود کردیم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 13 دی 1392 | 1:27 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.